nedjelja, 11.05.2008.

Bez fotoshopa

Najprije sam zvala Vicu Sickofitall-a da mi pošalje kod za postavljanje slika na
blog paralelno (ne jednu ispod druge). I on pošalje. I meni ne funkcionira.
I onda sam se iznervirala. I opet zvala Vicu u neko doba noći. A on već
neko vrime ne obrađuje slike preko ovog poslužitelja i onda bi to opet trajalo.
A meni se nije dalo čekat. I stavila sam slike po starom sistemu. Ideja ja bila
sve one ljude iz Makarske, koji mi na nekoga sliče, fotografirati (što mi je u većini slučajeva i uspjelo) i usporediti s poznatim osobama. Međutim, neki su još na «redu čekanja» (sad ih, ko za vraga, ne mogu sresti). Obično zaskočim ljude i kažem im o čemu se radi. I za divno čudo (skoro) svi su pristali. I baš im hvala.

Mary-Kate Olsen i njena sestra blizanka Ashley su američke glumice.
Danas su već punoljetne. Evo Mary-Kate…., a fotografija ispod nje je njena dublerica iz Makarske. Mala Lucija Bašković. Kad sam njenoj mami Tini rekla
da bi je fotografirala i što mi je cilj, Tina je odmah rekla da zna tko je «original».

Image Hosted by ImageShack.us
(Mary-Kate Olsen)

Image Hosted by ImageShack.us
(Lucija Bašković)

Od kad gledam «Uvod u anatomiju», čim pokažu slavnog dr. Kareva, tj. glumca Justina Chambersa ja ko da gledam svog bivšeg kolegu Darka Brkulja, grafičara u «Makarskoj kronici».

Image Hosted by ImageShack.us
(Justin Chambers)

Image Hosted by ImageShack.us
(dr. Darko Brkulj)

Tko još ne zna za filmsku divu Lizu Minelli? Ona mi je uvijek bila jako interesantna, i kao pojava (odudara od standarda filmske lutkice) i po ulogama. A tek kad pjeva «Money makes a world go round» …. Kad sam rekla jednoj prijateljici da znam curu u Makarskoj koja mi strašno na nju sliči, ali da joj ne znam ime, ova je odmah ispalila – Anamari Vuica. I Anamari je odmah znala zašto je želim slikati. Kaže da nisam prva koja joj je rekla za ovu sličnost. Na žalost foto session je bio vrlo kratak pa možda na prvu sličnost i neće biti onolika kolika zapravo je u stvarnosti. A ikad sam tražila fotografiju Lize Minelli, nisam baš našla ono što sam htjela.

Image Hosted by ImageShack.us
(Liza Minelli)

Image Hosted by ImageShack.us
(Anamari Vuica)

Nicolas Cage po meni definitivno ima dublera u Makarskoj. Radi se o Matku Čoviću, vlasniku restorana «Ivo». Mate je umro od smijeha kad sam mu rekla. Ali da mi je naći fotografije Cagea iz nekih filmova, mislim da bi sličnost bila i očitija.

Image Hosted by ImageShack.us
(Nicolas Cage)

Image Hosted by ImageShack.us
(Matko Čović)

Kad sam pričala s nekim ljudima o ovoj ideji, svi su mi rekli da ne preskočim makarskog Olivera. Olivera Dragojevića sam fotografirala ispred HNK Split nakon komemoracije Borisu Dvorniku, a njegova dublera Rudi Ožić, na gradskoj rivi. Evo pa prosudite…

Image Hosted by ImageShack.us
(Oliver Dragojević ispred HNK Split)

Image Hosted by ImageShack.us
(Rudi Ožić)

Zbog svoje sličnosti s jednim političkim liderom, jedan čovjek u Makarskoj je imao malih neugodnosti. Naime, Slavko Grmoja kojeg sam fotografirala na gradskoj rivi, jednom je bio u Zagrebu dok je Ivica Račan, kojemu jako nalikuje, još bio živ. I priđe mu neki čovjek i «Gosp. Račan… pa gosp. Račan»… Ovaj ga je uvjeravao da to nije on i da se radi o sličnosti, ali tip navalio i još ga hvali zbog njegove skromnosti … Ovo sam slučajno saznala, nije bila priča gosp. Grmoje koji je ipak pristao na fotografiranje.

Image Hosted by ImageShack.us
(Ivica Račan)

Image Hosted by ImageShack.us
(Slavko Grmoja)

Ponekad sličnost nije očita na prvu. Ali kroz neke geste, pogled, osmijeh… Puno toga, naravno, igra ulogu. Tko ne zna filmsku legendu Stevea McQueena? I tko ne zna makarsku legendu Brku (on će me uuuubiiit što sam mu stavila sliku… ali ponekad je vrijedno toga, hehe)? Btw, nisam znala da je tako malo fotografija S. McQueena na netu, barem onih iz zrelije faze… Ali, eto, šta je tu je!

Image Hosted by ImageShack.us
(Steve McQueen)

Image Hosted by ImageShack.us
(Brko)

Neki ljudi ne podsjećaju samo svojim stasom na neke zvijezde, već i glasom! Tko god je nekada gledao film Johna Waynea i isto tako pričao s barba Bepicom Mahalekom (koji je jednom davno radio u gradskom kinu), zna o čemu govorim.

Image Hosted by ImageShack.us
(John Wayne)

Image Hosted by ImageShack.us
(Bepica Mahalek)

And the Oscar goes to….. JEEEEEE… (ovo je još jedan rizik kojemu se svjesno predajem)… Ako ste mislili da Meg Ryan ima svoju dvojnicu u Makarskoj – prevarili ste se! Ona ima – dvojnika! I to Matu Komu (kad već mogu nadimci, nećemo o prezimenima, ionako ću stradat radi ovoga, hahahahahaaa).

Image Hosted by ImageShack.us
(A naravno da je ovo Meg Ryan)

Image Hosted by ImageShack.us
(I naravno da je ovo Mate Koma).

Ima toga još u arhivi, ali i još za fotografirati. Imamo tako još slavnih glumaca, tenisača, DJ-a… I da ne nabrajam dalje… Dakle, ova bi priča mogla imati i nastavak!

- 21:11 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.